Kleine reparaties nemen wij u uit handen

Gaat er iets stuk in uw woning? Bijvoorbeeld: de deurbel of zit uw wastafel los? Deze en andere kleine reparaties komen vaak voor uw eigen rekening. Als u deelneemt aan het Pré Woonpakket, nemen wij u dit soort kleinere klussen graag uit handen. In de brochure leest u hoe dat precies werkt en welke reparaties Pré Wonen dan voor u uitvoert.

Hoe sluit ik een abonnement op het Pré Woonpakket af?
Iedere huurder kan op elk gewenst moment vrijwillig deelnemen aan het Pré Woonpakket. Het abonnement sluit u af voor 12 maanden. Na afloop van deze periode verlengen wij uw deelname telkens stilzwijgend met een maand. De kosten zijn € 5,15,-* inclusief btw per maand (per 1 juli 2021. U kunt het abonnement digitaal afsluiten. Dit kan via uw account op ‘Mijn Pré Wonen’ of via het formulier.

* Deze dienst van Pré Wonen hoort kostendekkend te zijn. Sinds 2018 was de maandelijkse bijdrage € 4,- (incl. btw). De laatste twee jaar is er een toenemend tekort; de uitgaven zijn veel groter dan de inkomsten. Daarom verhogen we de bijdrage per 1 juli 2021 naar € 5,15 (incl. btw). Hiermee maken wij het bedrag weer kostendekkend. Het tekort van de afgelopen jaren verrekenen wij niet. Voortaan passen wij jaarlijks de bijdrage aan.

Goed om te weten:

  • Blijkt dat er sprake is van vernieling of verkeerd gebruik? Dan moet u zelf de kosten voor reparatie betalen.
  • Repareren wij een voorziening die u (of een vorige huurder) zelf in uw huis heeft aangebracht? Ook dan moet u zelf de kosten voor reparatie betalen.
  • Als u zich aanmeldt, dan moet u de eerste reparatie zelf betalen.

Hoe zeg ik een abonnement op het Pré Woonpakket op?
U kunt uw lidmaatschap van het Pré Woonpakket na 1 jaar lidmaatschap altijd schriftelijk opzeggen met een opzegtermijn van één maand. Dit kan per de eerste van de maand. Hiervoor stuurt een mail naar: mail@prewonen.nl.

delen