Klacht indienen

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens iets fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplosten? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten!

U kunt uw klacht doorgeven:

-         Via de mail: mail@prewonen.nl
-         Via het klachtenformulier in uw klantportaal

U ontvangt van de afdeling Klantadvies op werkdagen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging van uw klacht. Het kan zijn dat zij ook telefonisch contact met u opnemen. Dit doen wij om de klacht met u te bespreken als wij hier nog vragen over hebben. Klantadvies zorgt ervoor dat de juiste afdeling uw klacht behandelt. Ons doel is om uw klacht zo snel mogelijk en naar uw tevredenheid af te handelen.

Na de afhandeling van de klacht belt Klantadvies u om te vragen hoe u de afhandeling van de klacht ervaren heeft.

Wanneer u vindt dat wij uw klacht niet goed hebben behandeld, kunt u uw klacht indienen bij de Huurcommissie of Regionale Geschillencommissie.


Compliment geven

Heeft u een compliment voor Pré Wonen, een medewerker of een partner van Pré Wonen, dan horen wij dat graag.

U kunt een compliment doorgeven:

-         Via de mail: mail@prewonen.nl
-         Aan het team Klantadvies, via 088 77 000 00, keuze 4.

delen